How to Cite
Perera, H. (2015). Elda Monetti. La didáctica de las cátedras universitarias. Estilos de enseñanza y planificación de clases. InterCambios. Dilemmas and Transitions in Higher Education, 2(2), 124-127. Retrieved from https://ojs.intercambios.cse.udelar.edu.uy/index.php/ic/article/view/69
Downloads
Download data is not yet available.
Most read articles by the same author(s)
- Héctor Perera, Elisa Lucarelli y Ana María Malet. Universidad y prácticas de innovación pedagógica. Estudios de casos en la UNS. , InterCambios. Dilemmas and Transitions in Higher Education: Vol 1 No 2 (2014): InterCambios. Dilemmas and Transitions of Higher Education (December 2014)
- Héctor Perera, Xavier Roegiers. Una pedagogía de la integración. Competencias e integración de los conocimientos en la enseñanza , InterCambios. Dilemmas and Transitions in Higher Education: Vol 1 No 2 (2014): InterCambios. Dilemmas and Transitions of Higher Education (December 2014)
- Hector Perera, Joan Rué. El aprendizaje autónomo en educación superior , InterCambios. Dilemmas and Transitions in Higher Education: Vol 2 No 1 (2015): InterCambios. Dilemmas and Transitions of Higher Education (June 2015)
- Héctor Perera, Ana María Malet & Elda Monetti (comps.). Debates universitarios acerca de lo didáctico y la formación docente , InterCambios. Dilemmas and Transitions in Higher Education: Vol 2 No 2 (2015): InterCambios. Dilemmas and Transitions of Higher Education (December 2015)
- Héctor Perera, Psicología del aprendizaje universitario: la formación en competencias , InterCambios. Dilemmas and Transitions in Higher Education: Vol 4 No 1 (2017): InterCambios. Dilemmas and Transitions of Higher Education (June 2017)
- Héctor Perera, Frank Furedi: What's happening to the university? A sociological analysis of its infantilization , InterCambios. Dilemmas and Transitions in Higher Education: Vol 5 No 2 (2018): InterCambios. Dilemmas and Transitions of Higher Education (December 2018)
